Populære innlegg

fredag 25. mai 2012

Veie fredag

Jepp, regner med at herfra så kommer fredagene til å bli dagen for veiing. Jeg kan jo ikke fortsette som jeg gjorde på pulver, og veie hver dag..
Og dagens vekt viser: 

96.7kg!! Det er jo helt nydelig å se at kg går av. Ennå har jeg ikke orket begynne gå tur/trene, men holder meg i aktivitet med hus og hjem. Foreløpig er det litt smertefult å henge opp klesvasken ute, men hang opp 4 stk i gå lell. Jeg orker rett og slett ikke å bare sitte/ligge og være inaktiv. Selvom jeg merker varmen som er nå, den er nok ikke det idielle jeg kunne hatt. For jeg makter ikke være ute i den, tror jeg rett og slett har for lite væske i kroppen til å takle en sånn megavarme. Men jeg rusler litt ute og beveger meg før jeg går inn igjen, inn til ac'en og sofaen eller scrappekroken. Litt kjedelig å kjenne at jeg får vondt øverst i magen av å sitte å scrappe, ellers kunne jeg virkelig fått unna endel i ukene som kommer.

I dag skal jeg komme meg på butikken og få kjøpt meg stavmikser. Så mye enklere å rengjøre enn smoothiemaker. Men først ett måltid til iallefall.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få til 6 måltider. OG drikke minst 30 min før det. Jeg super og super, og bruker nok fort bort 1 time på ett måltid på 2dl. Men det går vel lettere etterhvert.
Jeg håper også at luftboblene som setter seg mellom magesekken og spiserøret slutter å oppstå etterhvert. Det er sinnsykt smertefult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar