Populære innlegg

fredag 11. mai 2012

9 dager til operasjon

Det er fredag, og i dag veide jeg 0.9kg mindre enn i går tidlig.
Spennende å følge med på vekta når man shaker, det har det alltid vært, selvom det er lenge siden sist jeg shaket. I dag har jeg hatt vanvittig vondt i bihulene, og har jeg ikke klart å få skremt det bort innen helga så må jeg ringe klinikken og spørre de hva jeg skal gjøre. Begynne på medisiner for buhulbetennelse eller bare la det være. Dette påvirker jo alt om jeg plutselig må på medisiner som kan være blodfortynnende og helst ikke skal brukes når man skal ha en slik operasjon, hvor man får masse medisiner i tillegg.

Apropo det, hentet ut medisiner i dag. 1400,- takk. Løøøvly...
Og dette er vel bare starten. Her skal det vel invisteres i medisiner/vitaminer i fremtiden.
Jeg håper igrunn at jeg slipper bruke masse ekstra vitaminer i fremtiden, det er visst større sjans for at man må fortsette med slikt om man har en GBP operasjon vs Gastric Sleeve som jeg skal ha.

I dag har jeg spist:
Frokost: Shake
Lunsj: Shake
Mellom: Shake
Middag: bittelitt middag
Mellom: Shake
Kvelds: Salat (tillatte grønnsaker) med tillatt olje og krydder. 

I tillegg gjør jeg nå i kveld noe jeg ikke burde, og hadde ikke mannen kjøpt med til meg hadde jeg ikke hatt dette som ett alternativ. Men jeg drikker litt pepsimax. :s
Lurer på hva det vil gjøre med shakingen, ja vektnedgangen. 
Morgendagen vil vise. Legger resultatet i innlegget under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar