Populære innlegg

onsdag 9. mai 2012

11. dager til operasjonen...

Jaja, da var første shake dag over.
11 igjen! 

Det har gått overraskende bra å drikke shake, Noka vanilje.
Jeg har spist salat til lunsj da, for de på jobben skal ikke informeres om operasjonen min, iallefall ikke før i etterkant. Og jeg spiste en bitteliten dæsj middagsmat, fordi ungene ikke skal informeres om mor sitt prosjekt. Det ser jeg faktisk ikke at kan være positivt for dem å få vite hvordan deres mor sliter med seg selv og overvekten. De vil jo merke at jeg går ned i vekt, så det får holde.

Så har jeg betalt for operasjonen i dag. Milde moses, det var ekkelt å skulle overføre 98.000. *gulp*

I tillegg har jeg bestilt hotellrom fra søndag til mandag. (syns kanskje jeg skulle fått lov til å ligge på avd hos dem, men men. slik var ikke praksisen.. )


Start vekten i dag var 102.2kg.
Tar på å være på jobbtur med vin og kos hver kveld. :p
ÅÅååårevis til neste gang det kan skje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar