Populære innlegg

torsdag 10. mai 2012

10 dagar til operasjon.

Jaja, da var nesten denne dagen over også.
-0.6 fra i går på vekta.
I dag har jeg vært hjemme nesten hele dagen og det har gått kjempe fint. Trodde kanskje da at fristelsene ville komme røynene på. Men heller motsatt, bare shaket bortsett fra 1dl tomatsuppe "for syns skyld" ift unga.

Helt supert!

Jeg er så ekstremt spent på vektnedgangen så jeg fyker nok på vekta hver morgen mens jeg shaker.
Derfor kommer jeg til å legge inn vekt progresjon oppsummeringsinnlegg i første innlegget i denne bloggen, med tag/etikett.
Men etter op. kommer jeg kun til å veie meg på fredagsmorgner. Ellers kan det fort bli litt hangup kjenner jeg. Huff, ikkje bra.

Gruer litt for helga, det handler jo om vaner/uvaner. Men her i huset er det pipimax hele helga (på meg)  kosemat på lørdagskvelden og lørdagsgodt. Ofte pleier jeg å bake på søndagene, etter en skikkelig søndagsmiddag.
Det gjør det ikke noe mer OK, men jeg har bestemt meg for at 17.mai da skal jeg unne meg å spise vanlig mat til middagen(grill kjøtt + salat) , litt dessert og kanskje en bit av kaken jeg skal lage. (pavlova er bestilt fra gubben + gjestene). Så da har jeg jo noe å glede meg til, bare ikke denne helga.

Jeg veit ikke hva det gjør meg til, men for min del er det viktig at ungene (som er så små og i så sårbar fase i forhold til rollemodeller etc) at de ikke er klar over hva mora dems skal igjennom. De vil nok få greie på at jeg skal ha en operasjon. Men jeg kommer til å prøve å involvere de minst mulig i forhold til hva slags operasjon osv.

Er du GBP eller GS operert?
Har du vært ærlig med alle rundt deg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar