Populære innlegg

torsdag 3. mai 2012

17 dager til operasjon.

I dag kom lånet inn på kontoen.
Nå føler jeg meg rik.
Synd det er en ekstrem kortvarig lykke, i morgen skal jeg betale regningen på 98.000.

Det er to drøye uker til operasjonen. Og på mandagen skal jeg egentlig starte med shake. Men da er jeg på jobbtur til utlandet. Så oppstart blir først på onsdag. Lurer dog veldig på om jeg ikke må ut å handle meg noen pakker som jeg kan ta med meg. Redd det blir litt sporadisk spising på oss på turen.
Huff, fint jeg får en tur til utlandet av jobben, det er vel en av få turer jeg har fått vært med på, men jeg kjenner veldig på timingen og skulle ønske jeg kunne trekke dyna godt over øra og våkne om 2 uker.

Gleder meg heller ikke videre til 17.mai.
Det er jo årets værste iskrem dag, så det blir en mega utfording å skulle shake alt unntatt middagen,for det tillater jeg meg faktisk selvom det muligens er dumt. Blir mye kjøtt og salat da. Besøk skal vi ha også, så jeg må bake kake og styre på. Jaja, vi er heldige som har vil komme til oss i jula, i påsken, på 17 mai, ha ferie ilag med oss og og og... Jeg er ett rikt menneske, fordi jeg har så mange fantastiske mennesker i livet mitt. Mennesker som jeg er utrolig gla i. Som jeg veit ikke trykker avvis på telefonen når jeg ringer.
Skulle ønske at jeg hadde kolleger som jeg kunne si det samme om...
Sannheten er vel at jeg fortsatt jobber der jeg jobber fordi jeg ikke har trua på at jeg er god nok til å få noen annen stilling. :'(
Jeg skulle gjerne ha videreutdannet meg, men det også står foran meg som ett mareritt. Det å skulle måtte stå for det jeg har studert, skulle prestere skulle være i sentrum. Huff og grøss, jeg har så angst for å prate i grupper at jeg kjenner jeg blir svimmel bare ved tanken på det. Hjertet banker, jeg svetter i henda, klumpen i halsen gjør at ikke får puste, jeg kveles... :'(
Det er vondt å ha det slik. Og jo tjukkere jeg blir, jo mindre tru på meg selv får jeg.

Jeg drømmer om å være normalvektig, å føle meg normal.
Kanskje jeg kan ta en utfordring og ta ett skritt i rikig retning i forhold til arbeid også.

Jeg har en allsidig utdannelse, så det er mange jobber for meg der ute, om jeg bare hadde turt...





2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ville bare stikke innom og si lykke til!! Og god helg!

    SvarSlett
  2. Hei JanneMN.

    Tusen takk for det! Så hyggelig å se at jeg ikke bare skriver til meg selv også. ;)

    Ønsker deg en riktig deilig uke!

    SvarSlett