Populære innlegg

onsdag 16. mai 2012

4 dager og 5 netter til operasjon

Nok en dag på 100.4 kg. Dette er 4 dagen på samme vekta. :s
Men jeg shaker og shaker og shaker.

I dag har det løpt vann i munnen opptil flere ganger.
Har stått med kaker og mat til i morgen. I tillegg har jeg handlet en liten skuff i fryseren full av is.
Jepp, må ha is til unga hele dagen på 17 mai, så jeg tar ofte av.. restultatet er oftest at vi har is halve sommeren med det jeg kjøper inn til 17.mai. Hehe. Jeg er god på å handle litt mer enn nødvendig.
Så denne gangen trodde jeg at jeg skulle klare å ikke handle så mye, lage så mye mat. Men uupppss.. Det ser jammen ut til at det blir ett lass denne gangen også. I tillegg har gjestene med seg grillkjøtt selv + potetsalat.


Jeg har planer om å holde meg til shake fra morgen av, for selvom jeg skal tillate meg middagen kan jeg ikke spise ustanselig av alt utover hele dagen. Da kommer jeg vel til å gå opp alt jeg har gått ned. :S
Vekta mi er som alltid vanskelig å få til å gå nedover.
Selvom jeg shaker 4måltider hver dag og tar kun en bitteliten porsjon med middag så fyker jeg ikke nedover som mange andre på shake.
Klart, det er jo forskjell på en kropp på 100kg og en som er mye større. Jeg skjønner det. Men noen ganger syns jeg det er vondt at det går så sakte ned for meg. Det gjør meg til tider litt motløs. :(

MEN milde himmel, 4 døgn til operasjon!!! :-O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar