Populære innlegg

søndag 20. mai 2012

Dagen før Operasjon...

Sommerfugler i magen..

Om en time sitter jeg i bilen sammen med mannen min og kjører mot operasjonsstedet.
Skulle litt ønske jeg slapp hefte han med å skulle kjøre meg, men sånn er det bare. Jeg kan visst ikke kjøre hjem igjen selv, så da får det bli slik. Han henter meg igjen på onsdagen.

Jeg er ekstremt spent på hvordan de neste døgnene vil bli, vil jeg få sove i natt?
Vil operasjonen ta mange timer?
Vil jeg bli skikkelig dårlig og ikke orke snakke eller noe etterpå?

Jeg har med meg lydbøker så det holder, regner ikke med at jeg orker lese så mye.
Du slette mi tid, dette er spennende...

Jeg har litt mindre angst nå for at magen skal sprekke opp og at jeg skal få alvorlige komplikasjoner. Jeg har lest ennå mer på papirene og det står der at det er ved GBP de største og alvorligste kompliksjonene skjer. Dessuten er op.stedet litt føre var når det kommer til tarmslyng, så de hefter fast deler av tarmen.

Time 19:30 i kveld til prat med ernæringsfysiolog og anestisisykepleier.
Operasjon i morgen 09:30.

2 kommentarer:

  1. Halla........

    Ja no er det vel over....Og du ligger i senga og har forhåpentligvis ikke alt for mye smerter.....

    HAr tengt på deg i dag, og gleder meg på dine vegne!!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Operert, smertefullt og sliten er vel dagens dom
    Har ikke kommet på internettet her, og får derfor ikke skrevet ett nytt innlegg. Kanskje i kveld. For i dag skal jeg hjem :-)

    SvarSlett