Populære innlegg

lørdag 19. mai 2012

2 dager til operasjon.

I dag veider jeg 99.3kg.
Deilig å se at det fortsetter nedover selvom jeg spiste endel vanlig mat på 17.mai, men det var en "forsiktig" 17.mai i forhold til tidligere 17.mai'er kostholdsmessig lell.
 Nå er det ikke lenge til jeg har fått hilst på legen som skal operere meg, ernæringsfysiologen og er innkvartert på hotellet for en overnatting før operasjon.

Om 24 timer er jeg på tur oppover. 2,5 times kjøring. Mannen min skal kjøre meg, og ungene skal være hos ett vennepar.

Om 48 timer er jeg i operasjon, eller ferdig.
Operasjonstiden er 09:30 mandag morgen.

Kjenner jeg er spent på om jeg kommer til å bli kvalm, kommer til å bli dårlig etter operasjonen eller hvordan dette vil bli.

Tenk at JEG skal igjennom gastricsleeve...
Endelig!!
Hjelp, hva er det jeg gjør...
Det skal bli så bra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar