Populære innlegg

lørdag 3. august 2013

Ho-ho-ho...

Ja her har det vært stillestand i over 2 mnd. Får prøve gjøre noe med det...

Siden sist har jeg:

* hatt 5 uker ferie
* hatt 2 uker på allinclusive (uavhengig av hverandre)
* vært i 6 bursdager
* kost meg veldig mye med karbohydrater, flytende og fast
* trent veeeldig lite
* drukket altfor lite vann
* kost meg masse med mann og barn
* nytt masse deilig sol
* badet mer enn noen gang
* gått med korterer shortser enn noen gang!
* gått mer i bikini enn noen gang
* tenkt utrolig lite på at jeg er sleeve operert
* bekymret meg lite over konsekvensene av kosen, men likevel forstått at det vil bli en "straff".


Hva slags konsekvens har dette hatt for meg?

Joda, jeg har gått OPP 3kg og formen har blitt veldig mye dårligere.
Jeg har også blitt veldig treg i magen, men ikke vondt treg.

Har det vært verdt det?? 

JA!

Er jeg klar for ny dyst nå? 

Jepp! You bet i am =)
Ikke i dag, ikke i morgen. Men på mandag dag skal jeg lever unger på SFO og fyke en liten tur innom jobben før jeg stikker på trening.
Seinere i uka har jeg treningsdate med kollega/venn.
Bestevenninnen min trener på samme studio som meg, og hun er også veeeldig klar for å komme igang med treninga igjen.

Jeg har også handlet inn Noka vaniljeshake, som jeg tenker at jeg skal bruke en ukes tid.
Da som måltidserstatter for alle unntatt "familie måltider".

Skal bli flinkere til å skrive her inne fremover.
Trening og mat og vekt.

Jepp jepp jepp.


Håper DU har hatt en flott sommer og er klar for jobb/høst/trening og alt som tiden frem mot jul måtte inneholde.



2 kommentarer:

  1. godt å høre du har hatt en knallsommer!! Og i tillegg har god samvittighet og kost deg! Det er slik ferie og sommer skal være!

    Hverdagen starter tidlig nok uansett

    ( og slitsomt med slike godkjenningsord her og... )

    lykke til på mandag!!

    SvarSlett
  2. Takk :)

    Sant, er det som er ferie. Med god samvittighet! =D

    I morgen braker det laus.
    Prøver overbevise bestevenninna mi om treningsøkt på formiddagen as we speak.
    Etterpå skal alt av snop i snopkassa utenfor rekkevidde. (og noe kastes)


    Hatt en fin sommer Vi to?


    Oi.. Har jeg slike godkjenningsord også :O
    Det visste jeg virkelig ikke. Prøve å gjøre noe med det nå...

    SvarSlett