Populære innlegg

torsdag 8. august 2013

Dag 4 på NOKA shake

Denne dagen startet ikke så bra, jeg gikk nemlig på vekta...

79.1kg.
Whaat? Hva er vitsen med å shake om man går ned 0,9 kg på 3 dager???

Huff, skikkelig demotiverende.
Meen men, jeg fortsetter. Iallefall til jeg har drukket opp boksen. HVIS jeg klarer shake gjennom helga uten snop (kanskje 2 måltider lørdag + søndag) så er jeg knall fornøyd. =)


Dag 4 rapport:

Frokost; Shake
Lunsj: Knekkebrød (spiste på jobb med brukere, og shaker ikke foran de)
Mellom: Shake
Middag: Fiskesuppe
Kvelds: Shake

+ 6 pastiller. (carvet noe voldsomt i bilen, heelt desp)
+ 10 druer. Helt hol etter fiskemiddagen. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir så søtsugen etter fisk..!?

Drikke så langt: 

5 kopper kaffe. (burde kanskje bare være 3 da jeg bruker melk i den...)
1,6liter vann.
3dl glitre

2 kommentarer:

  1. kjenner skuffelsen din ja!! man går og tror at NÅ har det jaggu forsvunnet både den ene , den andre og den tredje kiloen... og så blir man så skuffet når man ser tallet... Så jeg skjønner godt tanken bak at man skal måle og ha klær som motivasjon og ikke tallet på vekta... Men jeg er helt "besatt" av det tallet!! Nå skal dt sies at jeg ikke har turt å veie meg på EVIGHETER!! men men.. jeg kommer dit snart jeg og!!

    stå på videre så er du brått i mål!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Janne. Godt å ha en som heier. *cyberklem*


      Jeg veit jo at det går saktere når man spiser ett-2 måltider pr dag, men etter sånn "fråtsing" i ferien trodde jeg virkelig at det skulle løsne litt fortere. Iallefall 2 kg de første dagene liksom.

      Men men.. jeg skal vel ikke klage. Selvom jeg nå veier 79, og drømmer om 70 så har jeg veid 124. Noen ganger må sikkert kroppen tenke seg om også. (selvom jeg syns den har hatt god nok tid til å tenke! Hehe)

      Og hvis jeg gir meg så får jeg jo ikke sjekka om mensen også har ett lite ord med i holdingen på kg. Vi får se. Lurer dog på hvor lenge en slik boks varer, siden jeg bruker 1-1,5skje med pulver oppi istedenfor 3. (det blir aaaaaltfor mye for minimagen min)

      Nei, får krype til sengs. I morgen er det dag 5 :)

      Slett