Populære innlegg

mandag 5. august 2013

Hva nå?

Ja akkurat nå er tidspunktet kosen ha begynt hver bidige dag (nesten) i fire ukers ferie.
Hva gjør man da første dagen med hverdag?

Og attåt på pulver?
Alt snopet er utenfor rekkevidde heldigvis, ellers hadde jeg sikkert puttet noe i munnen allerede. Fikk mensen i dag også så LITT på avvenning med ekstrasug kjenner jeg. 

Spist deilig fisk til middag og kroppen er sååååå treeeg og tuuuung. Blir alltid det når jeg spiser fisk.


Oh well får vel lage meg ei stor bøtte med kaffe og drikke en liter vann kanskje.

Trøtt trøtt trøtt.

Sambo ligger faktisk å sover, så spørs om det var noe vi spiste. Hehe...


OBS!

Må jo nevne at jeg kom meg på trening i dag også, 30min jogg/gange på mølla og 30min styrke.
Er jo fornøyd med det også ;)

4 kommentarer:

  1. sååå flink du er!!
    Imponert, for det verste er det å komme igang!!

    Stå på så klarer du nå målet ditt!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Vi to.

      Kjekt å ha litt heiagjeng kjenner jeg :)
      Ja, det værste er å komme igang, og holde seg til opplegget, og holde vekta unna er vel så vanskelig hvis ikke vanskeligere enn å få den av. (ikke det at jeg noen gang i mitt voksne liv har veid det jeg ønsker veie...)

      Målet når jeg en eller annen gang, men når det veit jeg ikke.
      Kanskje målet også justeres underveis?
      Selvom jeg blir driiiit misunnelig hver gang jeg ser ei jente med små lår og sprett rompe. (og matchende strl på puppa :p )


      Slett
  2. You go girl......
    Og du, som frøkna over her sier, det verste er jo å kommeigang igjen......

    Lurer på om jeg skl tømme den boksen jeg har med pulver jeg også.....hmmm, har en del pk igjen....tenke, tenke, tenke.....

    Ja er det ikke irriterende at noen greier det sliisom sååå lett, mens vi andre, vi må slite slite slite, jobbe jobbe jobbe.........

    30 minutt jogg og 30minutt styrke er rååååbra.........men si meg, 30 minutt jogg?? Seriøst??
    Jogger du i 30 minutt?? Greier 2 jeg, minutt altså, 4 minutt dersom musikken fenger veeeeeeeldig..... sukk..........

    Stå på kjære deg, vi bretter opp ermene nok en gang og gyver på :)

    Tuuusen takk for gode ord inne hos meg!!!!!!!!!!!!!!

    Klem til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanx vennen...


      Tømme den ut i vasken? Hihi..
      Mye klarer du av gangen av shake?
      Hva er din favoritt? Type og smak.


      Ja jeg veit det er urettferdig, men jeg er ett svakt menneske når det kommer til søtsaker. Jeg veit jo hvorfor jeg ikke har gått ned men opp den siste mnd (de siste mnd). Men hvorfor jeg ikke gikk noe ned fra januar-mai skjønner jeg ikke en dritt av.

      Derfor drastiske tiltak.
      Veit ikke åssen dette går avsted heller, kanskje jeg ikke klarer ta av med pulverkur engang lenger? DET ville jo vært toppen av kransekaka! Haha...

      Legg merke til Jogg _/_ gange. Jeg har klart jogge 30min ja, men ikke nå på første trening etter ferien. :) MEN jeg får grisevondt i knea etter jogging, så det er max 15/15 på meg. Orker ikke allverdens med stigning på jogginga, men på gangen kan jeg fint ha endel gradering på mølla. :)

      Stiv i stumpen, ved ribb beina og litt i ryggen sier noe om at jeg fikk tak på noen muskler i går iallefall: Godt å ha litt vondt. ;)

      Keep it up vennen!

      Slett