Populære innlegg

mandag 5. august 2013

Dag 1. på NOKA

Nå sitter jeg på jobben, kontoret sådan. Og har akkurat inntatt min shake nr 2.
Foreløpig går det veldig greit, smaker høgg men går greit. :p

Utrolig spent på hvor lenge jeg orker gå på dette denne gangen. Jeg tenker uansett at det ikke er lenge jeg skal være på pulverkur, det måtte isåfall være om det gir sinnsykt gode resultater...
En vanlig porsjon er egentlig 2dl skummet melk + 3 skjeer med pulver.
Jeg orker 1 skje med pulver og 1dl melk (+ litt vann for å ikke ha så tykk konsistens).


Nå skal jeg bare trakte meg litt kaffe så jeg får litt mer energi og reise på studioet og svette litt.
Blir godt å komme igang igjen. =)



Fortalte jeg dere om den ene venninna mi som begynte på easy life her i våres?
Hun hadde vel ett sted mellom 15 og 20kg å gå ned. Når juni kom så hadde hun nådd målet (ca 2 mnd) og nå bare fortsetter hun nedover selvom hun har introdusert måltider (i flertall) igjen.
Fy søren, snakk om dårlig gjort!
Her betaler jeg 100.000 for en operasjon og trener som besatt, gjør alt slik de vil at jeg skal gjøre det og fortsatt så kommer jeg meg ikke ned i matchvekt. Grrr...


MEN er happy for henne da. Hun er jo blitt den flisa og så flott ☺
Kaaaanskje en dag så kan jeg komme meg ned til matchvekta mi oxo (dvs 70 for meg, 60 for henne).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar