Populære innlegg

fredag 16. august 2013

Litt skuffa, litt :-/

For jeg begynte jo på NOKA shake mandag forrige uke.

Planen var å bruke shake som måltidserstatter til de fleste måltidene, men ikke til middag og måltider jeg spiste sammen med andre (på jobb, med mann og barn osv).
Det gikk saaaakte ned første uka, så kom helga.
Fredagen gikk fin fint. Så kom lørdagen, og da gikk det ikke så fint. Shaket frokost, lunsj, spiste godteri til mellom måltid, helt grei middag med salat og kyllingfile også godteri på kvelden igjen. Arrrg...
Søndagen blei litt rotete da vi var på farta til Oslo , i park. Shaket frokosten, lunsjen også blei det skive til lunsj, saftis til mellom, kylling (hjemme) til middag og shake til kvelds.

Mandagen gikk ganske greit også, shake, shake, knekkebrød til lunsj + mellom, fisk til middag og shake til kvelds.

Tirsdagen startet skikkelig dritt, med at jeg gikk på vekta og den viste 79kg. Shaket frokosten, (dro på dagshyttetur med kidsa) salat til lunsj, brødskive til middag, litt frukt og ett par kjeks innimellom.

Onsdagen shaket jeg to ganger og i går (torsdag) bestemte jeg meg for at jeg ikke orker fortsette sånn her. Skikkelig pining. Enten må jeg nok BARE shake, ellers så må jeg spise knekkebrød + proteinrik mat.
Svimmel er jeg også om dagen, veit ikke om det er fordi det blir for lite næring i shaken (fordijeg ikke klarer mer enn 1/2). Så for nå så legger jeg prosjekt shake på hylla. :(


Jeg ser at huden på beina har jobbet endel i sommer, eller er det kanskje pga fargen er endret den ser bedre ut?
Tenk om man kunne slippe operasjon for å fjerne huden...?!!


Forrige uke blei det 4 treningsøkter.
Denne uka har det kun blitt 2 så langt, men satser på trening i morgen + tur søndag =)

Oh well, thats it 4 now.


GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. fryktelig kjedelig når man kjemper og kjemper og det ikke går slik som man håper på! men som du sier, da er det bare å prøve noe annet! Det viktigste er jo å ikke gi opp, og det tror jeg ikke du kommer til å gjøre

    riktig god helg!!

    SvarSlett
  2. Fy søren som jeg kjenner følelsen.
    Den er så innmari bedriten.
    Man jobber, piner seg, går igjennom "tortur", og for hva??
    Ikke noe?
    Det gir nesten ingen resultater på vekta.... Gud altså..........
    Og så leser jeg irriterende reportasjer i ukeblader om damer som plutselig bare fant ut at nei nok er nok, så nå begynte de ta trappen opp i 4de etasje på jobb i steden for heisen og de bytta ut kneipen med ingers rugbrød, og spiste mer grønnsaker, og karbonadedeig i steden for kjøttdeig, og viiiiiips, så gikk de ned 30 kilo....og du og du så lett det var......kan jeg kan alle, det gjelder bare å...... GRRRRRRRR så irritert jeg blir på slik holdning asså.... Kjenner jeg blir rett sur.....missunnelig, og føler meg temmelig bedriten.

    Arrrghhh.....

    Vel, vi gyver på videre, ikke saqnt og gir oss ikke........

    PS, vi var på Kreta.... oh, himmelsk varme, sol, deilig mat og deilig drikke og deilige mennesker.....sukk......

    SvarSlett