Populære innlegg

fredag 9. august 2013

Dag 5 på NOKA er igang..

Tenkte jeg fikk starte dagen litt bedre i dag (mtp vekta) så hoppa på vekta og i dag viste den 78.3 jippi!

Kan det bli for få kcal?
(siden jeg bare klarer 1/2 måltider x 3/4?)
Kan det være fordi mensen er på tur tilbake?
Kjekt er det iallefall at det ikke var samme 79tallet der i dag.

Håper jeg klarer  være like flink i helga som jeg har tenkt at jeg skal klare det =)
Er jeg heldig går jeg tom for shake før neste helg igjen. Ha ha ha...
Jeg skal selvsagt være flink med kosten videre også, det er jo ikke bare nå i 2uker også tilbake til feriekost.
Nei dette er jo litt for å få plukka av meg alt jeg har holdt på med i ferien og komme tilbake til knekkebrød og fettfattig mat. :)



Dag 5 på noka:

Frokost: Shake
Lunsj: Ferdigsmurt knekkebrød med ost(gressløk)
Mellom: Shake
Middag: 4 kyllingvinger + 1 nektrin
Kvelds: Shake + 1/2 brødskive (krisespising av brødskive på kjøretur hjem)


Drikke:
3dl vann
14dl vann
1/2 liter pepsi max (fy som det smakte med kunstig søtet brus nå. Fysj..)
5 kopper kaffe

Trim:
Jeg svetta meg gjennom skolestart shoppig sammen med unga, men det regnes kanskje ikke som trim likevel? Hehe...

1 kommentar:

  1. flink du er! og gratulerer med nedgang! Her har jeg klart meg bra i hele dag, ingen snop! Men nå er det straks klart for vin og reker!! Vært flink og bare handlet inn melon, ferst ananas, druer osv--- prøver ett sunnere valg enn potetgull og sjokolade!

    god helg!!

    SvarSlett