Populære innlegg

tirsdag 6. august 2013

Dag 2 på NOKA shake

Jepp ,dag 2 er i ferd med å være over.

Dag 1
Shaket:
Frokost
Lunsj
Kvelds
Spiste:
Middag (ørret + gulrot + 1/4 potet)
Ett eple i mellom måltid.
Drakk:
4 kopper kaffe.
2,2liter vann
Trim: 
studio, 1 time.

Dag 2 
Shaket:

Frokost

Middag
Kvelds

Spiste:

Mellom måltid (1 knekkebrød m kaviar)
Lunsj (lunsjkake + litt brokkolisalat)
2 x kjempeklumper (svaaaake svake menneske.)
Drakk:
4 kopper kaffe

1,8liter vann
Trim:
Nix

Se her, haha. Dag 2 og jeg har klart å trøkke i meg to drops. Er det mulig. På pulverkur + drops.
Wonder why hvis dette ikke funker. (sammenliknet med de foregående ukene er to klumper INGENTING, men jeg burde jo virkelig ikke spise slikt i det heletatt!)
En ting jeg er stolt av i dag er at jeg har klart å ha andre fristelser foran meg mange ganger i dag uten å bøye etter. Vi var på kafe på jobben, noen tok seg en vaffel med is, noen spiste skolebrød, noen spiste ostekake... Jeg tok en kaffe, thats it. Men tro meg, det var ikke lett å gå forbi hyllene med godsaker.
Så den kampen vant jeg iallefall. DET hadde vært mange kcal det!

I morgen har jeg treningsdate, så da skal kroppen utsettes for noe nytt. Det blir spennende å se hvilken kropp som gir seg først, hennes eller min. Hehe...
Kreditt til meg selv, jeg er sta som ett esel og gir meg ikke så lett når det kommer til den fysiske biten.


Jaja, skal jeg hoppe på vekta i morra tidlig?
Eller er det best å vente til jeg er ferdig med mensen tro?
Den føkker vel opp hormonene/ vannet i kroppen endel.


So long, good night!

2 kommentarer:

  1. Flinke flinka!!!!!!!!!!

    Synes du er flink jeg.
    2 drops??
    Ja og så??

    Nei du skal være stolt av deg selv, godt begynt.....

    Keep it up!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk igjen vennen.
      Godt du har trua på at dette går fint. Jeg føler vel ikke akkurat det når jeg putter innpå to drops.

      Hva blir det neste liksom?

      Ser må ut som om jeg må shake lenge skal jeg oppnå ønska resultat. Kllarer jeg det da?

      Dag 3 er igang, og shaken inntas nå. Mmmm.. NOT :p


      Slett