Populære innlegg

søndag 14. april 2013

Ukesslutt.

Jepp, da var uke 15 nesten historie og straks står det uke 16 på kalenderen.
Denne uken har gått fort!

Matmessig har det vært en god uke, ei litt dårlig helg.
Treningsmessig har det vært reine hvileuka, med to treningsøkter bare.

Å få lønning vil si at de sunnere alternativene som mer grønnsaker og mer frukt kom i hus.

Jeg har klart å drite litt i vekta, og har ikke vært på den siden mandagen eller tirsdagen. Egentlig har jeg lurt litt på om jeg skal fysisk flytte den fra badet og opp på loftet eller ned i kjelleren. Sånn at det krever litt mer innsats for å gå på den. Kanskje det kan få meg til å senke "vektmas skuldrene" litt?


Uke 16 mål:

Trene minst 3 økter. (Burde burde, liten straff etter ei uke med kun to økter)
Spise søtsaker kun lørdag. (blei søtt torsdag, fredag, lørdag, søndag denne uka. Kake/snop. Uff)
Drikke minst 2 liter vann pr dag. (blei litt lite i uke 15)
Max 3 kopper kaffe pr dag. ( blei litt for mye i uke 15)

Det første gjøremålet er å få alt snop ut av kjøleskap og høyskap. Jeg kan bare ikke ha det tilgjengelig, svake svake meg...

1mnd og 1 uke til ett årsdagen for operasjon!
Dette året har gått fort!!!
50.000,- igjen på lånet. :p


Ha en strålende uke 16


2 kommentarer:

  1. Duuuuuuuuuu, bare for å si det,du synes du fortsatt er stor i låra....med 60 til 62 cm...........
    Vel, mine lår er offesielt målt ikveld, til hele 61 cm........ sååååååååh, da har vi like feite lår vi da, eller like slanke..........
    Så det så!!!!


    Usj, jeg har ogsålurtpå å ha bort vekta. Og så har jeg egentlig lystpåen ny, men HVER gang jeg har kjøpt ny vekt før, så har den vist noen kg MER enn gamlevekta, og det erikke noe gøy :(

    Ja lurt å ta å få ut snop fra kjøleskap og høyskap...det har jeg gjort i dag....og alt sammen har havnet i munnen.... :(

    Striskjorte og havrelefse i morra !!!

    Ny uke nye muligheter.

    Lykke til med din uke, og dine mål.

    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  2. stå på dette klarer du om du vil! DET vet jeg!!

    ha en strålende uke
    klemmer

    SvarSlett