Populære innlegg

onsdag 17. april 2013

Mandag, tirsdag, onsdag...

 Har gått veldig bra, og veldig fort!

Har spist bra, drukket lite kaffe og 1,5-2liter vann pr dag (drikker ikke annet enn kaffe og vann).
Spist 6måltider + 1 frukt ca pr dag.
Trent 2 av 3 dager. (støl som fy etter en altfor intens  time på mandagen, men pytt pytt det går over).
Fyser litt på sjokolade kjenner jeg, så kanskje mensen er på vei?

Spiser litt nøtter innimellom, jeg har lurt på om det ville være lurt å kutte ut nøtter som mellom måltid helt, men har ikke gjort det ennå.

Er ikke veid siden forrige uke en gang, og vektene som er godt plassert oppe på skapet skal få stå der ei god stund til. Litt godt å få de ut av "rekkevidde".

Nå er det kurs i morgen (gørrtidlig) og jobbhelg så det går i ett. Derfor tenker jeg at det blir tidlig kvelden på denne frua i dag. Godt det også :) Nok søvn er nok litt av kluet for at jeg skal ha det bra, og i perioder blir det litt for lite av det. Så det gjelder å kaste seg i seng når man kommer på at man kan legge seg litt tidligere i ny og ne.


Ellers har jeg mye jeg gleder meg til fremover. (17.mai, ferie, konfirmasjon, venninnetur, hytteturer og til slutt 4 uker sammenhengende sommerferie. ☺ ) 

Jeg har mange gode venner rundt meg og kjenner at jeg klarer ta helt avstand fra andre som kun spiser energien min.

Ha en superflott uke =)

1 kommentar:

  1. Synes du er såflink.
    Du er knallfling til å trene.

    Sender du trenings vibber??
    Så gjemmer jeg dem intill jeg kan trene igjen ;)

    Og så flink å la vekta stå!!!

    Og du er så positiv.
    Godt å lese her inne!!!!!!!
    Klem!

    SvarSlett