Populære innlegg

torsdag 11. april 2013

Mål oppnådd?

Noe jeg har grublet endel på i dag, er har jeg nådd målet?

Da tenker jeg ikke på MITT mål, men målet man mener ved å beregne hvor mye av angitt overvekt man kan regne med at en operasjon kan ta. På sleeve mener jeg å ha lest at det er 80% av overvekten.

Hvis jeg da regner at 100% er 103kg. og overvekten er frem til jeg er normalvektig pr bmi som tilsvarer  72kg og da en overvekt på 31kg.
Når jeg nå da veier ca 79 har jeg gått ned 24 av 31kg så tilsvarer det ca 81% av overvekten.



Men mitt hårete mål med å komme meg under 70 er der fortsatt, og jeg kommer til å holde på det fremover. Men i mellomtiden skal jeg konsentrere meg om å stramme opp huden og ha det bra med den nye kroppen min.

Jeg har jo tatt bilder hele veien, kanskje jeg etterhvert blir tøff nok til å vise meg frem også...

3 kommentarer:

  1. Vet du.. dette tror jeg var en viktig vinkling!! Når de skriver mål så vil de jo oppgi hva som er realtistisk utfra operasjons-mål/formål og IKKE personlige mål!!
    Dette fikk meg til å få en ny tanke ja!!

    Godt poeng du har der, godt å få frem og dele med andre som "sliter" også... For en operasjon kan ikke hjelpe på egne mål nei, der er det hodet det må jobbes med...

    Likte vinklingen din her!

    God helg

    klem

    SvarSlett
  2. Sant!

    Mulig jeg egentlig har klart å komme i målvekt i forhold til hva Gjøvik mener at jeg kan få med hjelp fra operasjonen.
    MEN (det er alltid ett men, haha) jeg vil jo ikke si at jeg ikke har gitt jernet i 2013 så langt mtp trening osv som kan hjelpe meg ytterligere ned. Så hva jeg skal gjøre for å få det til å løsne er jo ett lite mysterium fortsatt.
    Akkurat nå kjennes det ut som om jeg bare må ta tiden til hjelp. På sikt vil jeg jo gå ned mer når jeg trener såpass som jeg gjør. :) Har det blitt 46 økter så langt i år og jeg er meget fornøyd med det. ☺
    *klapper meg selv på skuldra*


    GOD HELG Vi to :)

    SvarSlett
  3. Har god grunn for å være stolt av deg selv nå ja!!
    kjempestolt faktisk!

    SvarSlett