Populære innlegg

mandag 22. april 2013

Åååh!!

Nå gikk det opp ett lys for meg!!
Jeg gjør noe rett!!!!!

På torsdagen var jeg på foredrag med jobben. Der var det en mann fra ett treningssenter, med en kroppsanalyse maskin. Jeg gikk på, og fikk opp at jeg hadde kun gått ned 0,2% i kroppsfett siden 19 januar!!!

Jeg blei jo så utrolig skuffa. Såååå mye trim, også skjer det ingenting med denne fuckings kroppen. Grrrr....

Men så kom jeg på i dusjen nå, kanskje jeg hadde sett feil på lappen?
Kanskje jeg måtte dobbeltsjekke i referatet fra livstilskolen og lappen fra maskinen på torsdag...

Joda.
Start 46%
Januar 35.5%
April 33.3%

Normalen er 25-35%!
Jeg har da gått ned 2.2% på 3 mnd, selsom ikke vekta går nedover skjer det noe i kroppen. Jippi!!!!

Forøvrig har jeg hatt en god dag med sunn mat, 6 måltider +  1 frukt. 2,5 liter vann og 1 1/2 times trim (sh'bam + mølle/ styrke).
Nå må jeg sove litt før jeg skal opp på trening i morra :-D

Ha en herlig tirsdag @-}--

2 kommentarer:

  1. Aaahaaaaa.............
    se det, det skjer i "kulissene".........

    Hærlig hærlig.

    Ha en sunn sunn dag videre !!

    SvarSlett
  2. Eller deep inside. Hehe.
    Deilig oppdagelse, som gjorde at dagens veiing på 80,3kg ikke er så betydelig.
    På tur til trening og sola skinner B-)

    Ha en nydelig da!!

    SvarSlett