Populære innlegg

søndag 21. april 2013

Oppsummering uke 16 :)

Ja da er nok en uke i ferd med å avsluttes.

Den har blitt avsluttet med ei helg fylt med sol og deilige følelser.

Tenkte jeg fikk ta en liten rapport for meg selv, da jeg skrev forrige søndag:

Uke 16 mål:

Trene minst 3 økter. (Burde burde, liten straff etter ei uke med kun to økter)

 Jeg trente mandag, tirsdag, torsdag og lørdag. "bestått"

Spise søtsaker kun lørdag. (blei søtt torsdag, fredag, lørdag, søndag denne uka. Kake/snop. Uff)

Det blei ett par sjokoladebiter på onsdagen, da trodde jeg at jeg skulle klikke av søtsuget.  Torsdagen kom mensen, så det hadde sin forklaring. Så blei det litt smågodt på fredagskvelden (på nattevakter i helga) + lørdagen. I dag har jeg hjulpet unga med å spise opp litt av dems. *svaaaake menneske* + at jeg har tatt meg ett glass vin + en 0.33 øl hos naboen. Går nok ikke i minus denne uka nei. :p Føler meg igrunnen helt elendig og svak når jeg leser dette. :( 

 Drikke minst 2 liter vann pr dag. (blei litt lite i uke 15)
Dette har jeg klart!! :D 


Max 3 kopper kaffe pr dag. ( blei litt for mye i uke 15)

Dette har jeg klart -igår, da gikk jeg i koma hele dagen og trengte virkelig ei kanne. *plystre* 
'

As we speak har jeg egentlig veldig veeeeldig lyst til å gå på rommet og åpne den sjokoladeplata som jeg hadde gledet meg til vi skulle åpne denne helga, men aldri fikk åpnet pga annet. 

Men nå skal jeg gjøre meg sterk, og ikke åpne den før neste helg!!
En frukt skal jeg unne meg nå tenker jeg. :)


Kort oppsummert mat i dag:

Frokost (på jobb): Pizza stykke
Lunsj: Skive
Mellom: smågodt fra ungene.
Middag: Kylling i rømertorf, noisetter + salat. (dessert, 3 skjeer gele + hjemmelaget vaniljesaus)
Kvelds: Skive med skinke + Gull sprø.

Ekstra kvelds: 2 skiver melon.




2 kommentarer:

  1. Så da lurer jeg bare; er du fornøyd eller ikke fornøyd med uka som gikk???

    godt å se det er fler enn oss som har hatt knallvær i helga!!

    SvarSlett
  2. Vet du, egentlig, så synes jeg du trener soppas at du på en måte kan unne deg en del uten for dårlig samvittighet. Du har trentmasse og drukket massevann. Og det erkjempebra. Så du skal ikke sebort fra vektnedgang alikevel,

    Fordelen vi har, som vektoppererte er jo at når det blir feks smågodt, så blir det ikke en diiiger pose sliksom før, men mengden begrenser seg noe. Og det er godt :P

    Stå på videre, du er knallflink å trene........og til å oppmuntre.


    Ha en superfin ukestart i morra.

    SvarSlett