Populære innlegg

onsdag 24. april 2013

Skjer a?

hmm...

Jeg kjenner på en ulvehunger som er helt vanvittig.
Jeg nesten bælmer 7dl vann (3 slurker)
Jeg må spise kveldsmat 18:30 (vanlig 19:30/20)
2 timer etter kveldsmaten er jeg så sulten (og fysen) at jeg kunne spist hva som helst...

Jeg måtte bare smøre meg ett knekkebrød før det var for seint. For gudene veit hva jeg hadde gjort uten å tillate meg ett måltid til! For da kommer nemlig lille sukkerdjevelen frem. Og han er helt umulig å stagge. Ingen frukt i verden er søt nok for sukkerdjevelen, den MÅ ha sjokolade eller andre nei saker i sukkerformat.

Dagens mat ser sånn her ut:

Frokost, skive med makrell i tomat + cc
Mellom, rugsprø med mager skinkeost + 1 skive skinke.
Lunsj, Salat (-kjøtt) + minibit foccacia.
Mellom, Bringebærskyr + 10nøtter.
Middag, Fiskeboller i hvit saus + raspede gulrøtter.
Kvelds, Skive med mager skinkeost + 1/2 knekkebrød.

Ekstra, Husmann med Makrell i tomat + cc.

Drikke:
3 kopper kaffe + melk.
3,5 x 7dl vann= 24,5dl.

Hmm. Jeg har jo absolutt ikke spist lite!

Nå er jeg jo mett, fordi jeg akkurat har spist knekkebrød ekstra. Men milde moses, kan jo ikke holde på sånn, 7 måltider liksom. :p

3 kommentarer:

  1. hihi er det ikke dette vi kaller "økedøgn" ???? ( å nei stemmer det.. det er de søte små babyene som har det...) hihi, klarte ikke la være!!

    Men mat må man ha! og som du sier bedre å velge knekkebrød fremfor sukker...

    stå på!!

    SvarSlett
  2. Økedøgn............kniiiiis..........

    Mensen???

    SvarSlett
  3. Haha...
    Økedøgn ja. Fnis...

    Ja hadde det enda vært at jeg skulle ha mensen, men neida, på dag to etter avsluttet mens nå.
    Eg kan ikke forstå det, men skal klare å leve med det altså. Men jaggu godt at det ikke var noe snop tilgjengelig, for det hadde gått med. Jeg var helt ustanselig.

    Ligger nå her helt inaktiv på sofaen og er allerede sluten igjen etter knekkebrødet for en time siden så jeg får vel bare legge meg før jeg finner ut at jeg skal putte noe mer i munnen...

    SvarSlett