Populære innlegg

fredag 1. juni 2012

1.juni 2012

Tenk nå er det juni måned allerede!!!
Woow!! 

I dag er det fredag og veiedag.
Susa er veid og funnet totalt 8.4kg lettere siden start, og nedgangen siden forrige fredag er på -2,1kg.
Det er virkelig tall jeg kan leve med å gå ned pr uke. Egentlig er det helt greit ett sted mellom 1kg og 3kg tenker jeg. Men er klar over at det nok ikke kommer til å gå såpass radig ned hele tiden.
På ett eller annet tidspunkt kommer det til å stoppe opp, event helt eller starte å snegle seg ned.
Jeg har en følelse av at det kommer til å stoppe først rundt 85/87.
Men da får jeg bare sette inn ekstra giret og trimme ennå mer.

Jeg har denne uken vært ute å gått 3 passe lange turer. Tenkte jeg skulle ut å gå i dag også, men værgudene mener noe annet. Det pess regner.
Den ene glemte jeg meg litt bort og begynte med litt småjogging.
1. Jeg er jo fortsatt rimelig ny operert.
2. Knærne mine har aldri likt jogging, ei heller nå.

Men sånn kan det gå når jeg har lyst til mer enn det kroppen vil. Det skal bli gruelig godt å komme inn på treningsstudio fra høsten av.


Ellers tror jeg at jeg opplevde min første dumping i går. Litt skremmende siden magen fortsatt er såpass nyoperert. Ikke skjønner jeg at den skulle klikke sånn heller.. Jeg spiste en youhurt (1,5dl) og etter ei stund, muligens det kun var 15/20 min så drakk jeg litt tea.
Men fy søren, da fikk jeg ekstremt vondt i magen. Auauauau...
Gikk på do, og hørte magen jobbe noe helt vanvittig. Masse luft.
Til slutt fikk jeg litt diare. Det var ikke så mye, men det er vel kanskje fordi det ikke er så mye i tarmene mine? Den flytkosten som jeg delevis går på renner vel bare igjennom systemet/tisser det ut?

Dette var iallefall laaangt fra godt så jeg håper det blir lenge til neste gang eller at jeg aldri opplever det igjen.
Jeg har jo hatt slike dumpinger før operasjonen også, pga en operasjon som barn. Men det var så mye mer skummelt nå som jeg har en operert mage. Kan liksom ikke holde på magen og legge litt press på den for å få ut luft.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar