Populære innlegg

søndag 24. juni 2012

Bursdagsfeiring.

Jepp, i dag har det vært bursdagsfeiring i familien. 
Kjenner at det er en utfordring å skulle sitte sammen med mange mennesker å spise mini mini lite mat og ikke minst bruke en halv evighet på denne babyporsjonen. 
Ikke bare lett, har fått noen blikk og på jobben har jeg fått kommentarer fra brukere, og det er ikke så kjekt kjenner jeg. 
Er løsningen å forsyne seg med mer, og heller legge servietten over når man har spist det man kan?
Må man for alltid bruke 30 minutter på de 2-2,5dl med middagsmat? 

I bursdagen i dag spiste jeg ei miniflis av sjokoladekake og iskake. 
Like godt som før, og ingen reaksjon. (det skal man vel egentlig ikke få på sleeve heller). 
Litt dårlig samvittighet sitter jeg dog igjen med. :sukk: 
5 uker siden operasjonen, og kake inntatt. 


Ellers går det mot ferie, og det blir ennå større utfordring. 
Ferie= kose seg. 
Ferie= opp i vekt. 
Ferie= mye mindre rutiner. 

Ja ferie blir veldig utfordring ja. 
Men så lenge jeg lytter til minimagen så skal det nok gå bra. 
Også planlegge måltider, ha masse fristende nistepålegg, kokte egg og nok vann tilgjengelig. Det skal nok gå bra. Bare man ikke faller for kose seg på kvelden fristelsene. 
Tipper resten av familien vil komme til å "mase" om dette om det ikke skjer. 
En ting er iallefall sikkert, jeg skal ikke bruke pengene mine på å fylle opp bruslageret og snoplagret denne sommeren. hehe...

1 kommentar:

  1. Så kjekt å lese bloggen din. Jeg ble operert forrige tirsdag :)

    SvarSlett