Populære innlegg

onsdag 6. juni 2012

Trening

Ja det er jo ett faktum at man må bedrive litt av dette også, resten av livet.

Jeg har siden jeg begynte for alvor å slanke meg med Grete Roede kurs, har jeg hele veien vært bevisst på at jeg må bevege meg. Jeg har jo en jobb som det kjennes veldig kjekt ut å være i litt form, i tillegg lærte jeg masse om dette med trening på Grete Roede kurset. Før det var det bare pulver kurer og lite som egentlig var noe konstruktivt, trening var iallefall ikke noe for meg lissom.

Men oppigjennom har jeg prøvd litt forskjellig.

* Svømming.
* Spinning.
* Zumba
* Power walk
* Jogging
* Intervall trening
* Bakketrening
* Sykling
* Vekter
* Div treningsapparat som ellipsemaskin, tredemølle etc

Det jeg har uthevet er nok de tingene jeg trives aller best med.
I tillegg har jeg veldig lyst til å prøve meg på Yoga eller lignende, og en eller annen form for saltrening. Kanskje body pump er noe for meg, da jeg ikke trives så godt med rein vekttrening, selvom det er fornuftig trening.

Pr dagsdato går jeg bare turer, men da jeg sliter sterkt med å gå sakte så blir det mer power walk enn rusletur. Etterpå tenkte jeg lufte sykkelen min en tur også. Det er så deilig å kunne bruke beina! Men vet at kondisjonen er på ett lavt nivå, så spørs hvor langt jeg kommer. Det er bare bakker her!

Til høsten (august/september) blir det trenings studio på meg. Det gleder jeg meg til kjenner jeg. Kanskje jeg får til å trimme sammen med ett par venninner i tillegg, det gir motivasjon og mer forpliktelser.

Pr dd har jeg som mål å trimme 3 dager i uka, på sikt ser jeg gjerne at det blir 4. 
Hva slags trim og hvor ofte trimmer du?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar