Populære innlegg

fredag 22. juni 2012

Veiedag =)

Her var det ikke mye aktivitet om dagen.
Jobb, sol og masse som skjer om dagen, så jeg er generelt ikke mye på nett. Det er vel egentlig positivt. ;)

Jaja, da var det nok en veiedag her, fredag er en spennende dag! 
Denne uka har ett par stk spurt om jeg har gått ned i vekt. og ene kollegen min sa hun håpte at jeg ikke raste for fort ned... 
Jooo..! Jeg vil foooort ned. Hehe. 
Egentlig hadde det vært digg å våknet i morgen, ferdig slanket. Meeen, hvem hadde vel ikke ønsket seg det. 

Joda, veiedag ja. neeesten 5 uker siden op. og 6 uker+ litt siden pulverstart i dag.
Susa blei funnet 1.1kg lettere og totalt 10.9kg lettere!! 
Start 103 kg, nå 92.1 kg *lykke

Det er utrolig deilig å se at vekta kryper nedover at mer og mer av meg forsvinner. 
Jeg var på loftet og fant meg noen andre bukser denne uka, de har gått fra 46/48 til 44!! 
Topper bruker jeg alt fra S til L, klær er jo så forskjellige i fasongene. Men det er utroig deilig å komme inn i sommerkjolene som jeg brukte sist sommer, som er i strl 44. 
Ved sommerferie start i fjor veide jeg 89kg. 


Denne uka har jeg vært i mye hverdagsaktivitet, men ikke dirkete trening og det er igrunn veldig dumt. Men tiden har ikke strukket til, og energinivået har vært litt lavt. Så nå er jeg igang med vitaminer og lignende som sykehuset sendte med resept på. Syns jeg kjenner litt bedring allerede, ikke fult så trøtt og ikke fult så gnag i magen som tidligere. Veit ikke om det skal ha en innvirkning på metthetsfølelsen akkurat, men føler det har gjort noe. Meget mulig det er det at jeg har vært flinkere til å få i meg proteinrik mat denne uka som har gjort utslaget også. =) 


Nå er jeg veldig klar for sommerferie og litt andre opplevelser kjenner jeg. 
Egentlig vil jeg på sydentur, men det blir ikke det med familien i år, meeest sansynligvis neste år. =D 


Ha en knallfin StHans helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar