Populære innlegg

fredag 29. juni 2012

Feriestart

Ja nå er det offesielt ferie for Susa i 4 uker.
 Å gå inn i ferie er en utrolig deilig lykkefølelse. 
Jeg hadde jo 3 uker med sykemelding mai/juni, egentlig har ferien blitt forlenget, men det kjentes ikke helt som ferie likevel. Hjemme med barn, husarbeid og alt det som følger med. 
Dessuten er jo mai/juni årets største turbomnd med feiringer i fleng og avslutninger i eningen. 
Nå har den minste fått gått inn i sin siste somemrferie fra barnehagen, neste sommer er det barnehageavslutning og skolestart i den andre enden. 
Den andre har avsluttet sitt første år på skolen og er nesten 2.klassing. 
Det er helt vilt hvor fort det året har gått! 

Vektmessig er jeg mega spent på sommeren som kommer. 
Vi skal være på farten både hit og dit, og jeg tenkte igrunn jeg skulle prøve la vekta være igjen hjemme. Tør jeg det da? 
 Det viktigste jeg gjør i ferien er å trimme, og det har det blitt lite av de to siste ukene. De har rett og slett vært fylt opp med så mye annet at jeg ikke har  hatt energi til å komme meg ut på tur når dagens gjøremål har vært i havn. 

Likevel gikk jeg ned denne uken også, -0,8 kg viste vekta. 
Dvs at Susa nå veier 91.3kg 
Gleder meg til å tippe ned på 80'tallet, der jeg var i fjor sommer. (89, men dog 80'tallet). 
Håper jeg kan gå høsten i møte nok noen kg lettere selvom jeg ikke forventer at det skal rase ned i sommer. Tidligere år har jeg jo ALLTID gått opp i vekt hver sommer, så stabil vekt er egentlig veldig bra det også! 

GOD SOMMER!

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott med 0,8 ned!
    Jeg har en jente som snart har sin siste ferie fra barnehage og er skolejente til høsten. Sprøtt som tiden går ja :)
    Håper dere får en fin ferie :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Comealong. =)
    Ja, i dag hadde jeg gått ytterligere ned noen gram, men det får bli å se i enden av neste uke hva som står på vekta når jeg trer kroppen opp på den etter ei uke på ferie.

    Spennende skummelt...

    Ja guri, tiden løper virkelig avsted når man får skolebarn. Og nå har vi bare opplevd første året..

    God sommer til deg =)

    SvarSlett