Populære innlegg

søndag 29. april 2012

23 dager igjen til operasjon

Angst...

I dag (dvs lørdag) kom papirene fra operasjonsstedet i postkassa. Med regning på 98.000 som skal betales om 14 dager. Guri land, nå går det unna...

I dag tidlig (lørdag) når jeg våknet veide jeg 100.9, håper inderlig at dette er ett godt tegn på at jeg gjør mye riktig om dagen og at jeg skal slippe ha en så helv.. streng flytende periode.
Håpe håpe...

Jeg kjenner jeg gruer meg mest for den flytende perioden før og etter operasjonen. Resten er jeg igrunn ikek så redd for. Aldri vært redd for å legge meg i narkose eller noe, heldigvis!
Skulle ønske jeg kjente noen på det stedet jeg skal være natta før operasjonen, for jeg må leie meg inn på ett hotell og det er også dyrt. Og jeg kan ikek bestilel rom uten mat (frokost). Hørt på sånt tull. Grrr....

Jaja, jeg får la være med å hisse meg sånn opp. Det hjelper ikke. *nye venner søkes i operasjonsområdet* Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar