Populære innlegg

fredag 27. april 2012

24 dager til operasjonen.

Oida, her går tiden litt for fort. Selvom jeg gjerne allerede skulle ha vært ferdig i forhold til mine drømmer (drømte om operasjon i april).
Jeg har vært så utrolig fokusert på at jeg MÅ bestille meg ett flytkit og har brukt endel energi på dette den siste uka. Men nå har jeg, etter råd fra Elbjørg ;) , bestemt meg for å handle inn litt forkjellig, prøve litt forskjellig og se hva som er lettest å få ned. Må nok stålsette meg for at shake ikke kommer til å falle i smak uansett. :p

Jeg veide forrige uke 103kg, nå i dag veide jeg 101,6kg. Så jeg jobber med å gå ned endel på egenhånd også, så blir ikke den flytperioden så tøff. Jeg har allerede fått lov av ernæringsfysiologen til å spise middag/salat til lunsj på jobben. Og om jeg klarer det skal jeg spise kjøtt og grønt til middag her hjemme også, bare det blir magert. Jeg vil helst ikke utsette ungene for for mye info, eller vise de at jeg i en periode nå må leve litt annerledes. Så derfor blir det sånn at jeg følger med på vekta og lever magert og 3-4 shake måltider pr dag.

ÅÅåh.. urk. Syns jeg kjenner den sandete smaken av Nutrilett shake. Grøss...

Nei nå er det helg.
God helg. Lev magert og ta gode valgt. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar