Populære innlegg

onsdag 18. april 2012

Angst...

...hva er det jeg egentlig er i ferd med å gjøre?
Ta opp ett lån for at jeg skal få tatt en operasjon som jeg kan dø av, og som kommer til å få meg ut av drift i iallefall ett par mnd etterpå.

HJELP!!

Kjenner jeg får litt angst av å tenke på hva jeg skal utsette meg selv og familien min for.
MEN om man utelukkende ser på de positive langtidseffektene av dette så får min familie en mye mer positiv, aktiv og ikke minst optimistisk å forholde seg til. Og er det noe jeg har endel personlige erfaringer med så er det at humør er smittsomt, godt humør smitter, dårlig humør smitter og om dagen er jeg redd jeg er mest smittsom med det dårlige humøret. Jeg er sliten rett og slett.

Nei altså, nå skal jeg ned i vekt.
Jeg skal bruke de neste 14 dagene til å gå ned i vekt på min måte ved å minusere på matmengden, fettinnhold og la det bare være EN koseKVELD i uka. Blir nok lettere den helga jeg er på jobbtur  enn den helga jeg skal på venninnetur, førstkommende helg.  Men jeg MÅ få trent iallefall 2 dager denne uka, og det må bli i morgen og søndagen. Det må jeg få til i morgen selvom det er jobb, middag og planlegging av bestevenninna mi sitt utdrikkingslag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar