Populære innlegg

fredag 22. februar 2013

Jippi!

Det er en lykkensdag i dag, vekta viste nemlig 78.0kg for første gang! 

JIPPI!!

Dvs 4kg unna 50kg totalt ned siden maxvekta det. 
Dvs -25kg siden starten i mai. 

Og livet er så utrolig mye lettere!
Jeg er dessuten blitt helt avhengi av å trene, iallefall 3 dager i uka må jeg bevege meg for å ikke føle meg helt råtten.
I går var jeg på Zumba med bestevenninnen min ♥ 
Jeg er så utrolig heldig at jeg stort sett får med meg noen kjente eller treffer noen kjente på studioet, det gjør treningen ennå gøyere! 

En dag i uka trener jeg sammen med kolleger også, spinning. Helt toppers! 

Lurer litt på om det er realistisk av meg å håpe på å kunne komme meg ned til 68kg (på sikt det går jo ikke fort her).
Men akkurat nå så er det 10kg unna, og det er jo ikke heeelt uoppnåelig langt unna?
Jeg har også lurt på å søke om lårplastikk. 
Huden henger veldig på lårene, og i og med lårene er de største "delene" av meg så har det blitt veldig heng på de. Henger på innsiden, henger på innsiden av knea og om jeg tar beinet mitt opp på en stol sånn at låret henger på innsiden deles hele greia i to.
Lurer på hva kriteriene er for å få lårplastikk?
Og rumpeløft...

Kanskje legen min skal få henvise meg til privatklinikken som jeg var i kontakt med i 2009. 
Den gangen ville de iallefall hjelpe meg, om jeg gikk ned litt til. 
Nå er vel reglene endret, men intet våger intet vinner? 





Livet er iallefall strålende om dagen. ♥
Ikke hver dag er jeg like kreativ matmessig, men merker godt forskjell på de dagene jeg tar meg tid og ikke.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!!
    Moro å se nye tall ja!!

    god helg

    SvarSlett
  2. Yeeei

    Se der ja........ Det løsner og du fortsetter nedover.
    Vet du, jeg tror ikke du ska være redd for at det stopper her, eller at det går så seint.
    Forde du trener så masse.
    Og det gjør susen serru......

    Ja det er krevende med maten, og planeggingen er alfa omega, de dagene det ikke er godt planagt da er kosten vanskeigere å styre.

    Så deilig at livet er strålende......ser på siste bilde av deg at du har ikke anntydning til overvekt i annsiktet, DU STRÅLER og er så fin atte :)

    HA en strålende sunn, og hærlig helg!!!

    SvarSlett