Populære innlegg

onsdag 6. februar 2013

Mat mat maaaat...


Fredagsfrokost: Salat



Fredagslunsj: Sushi


Fredagsmiddag; Hjertepizza.



Lørdagsfroksot: Skive


Lørdagsmiddag: Kyllingklubber, stekte poteter og salat


Mandagsmiddag: Kalkungryte, hvitløksbaguett og salat


Onsdagsfrokost; Knekkebrød med brunost, div grønt.


Onsdagsmellom: Blåbær skyr.
Onsdagsmellom: Nøttemix.
Onsdagslunsj: Wasa ferdigsmurt knekkebrød

Her har det skjedd så uendelig mye den siste uka at jeg er helt tappet for energi på matfronten.
Søndagen syndet jeg så det sang. Frokost, mellom, snacks på kino, middag til kvelds (karbonade på salateng) og til kvelds resten av godteriet fra lørdagen. Huff, det var ikke giga mye, men jeg har liksom ikke lov til å spise slikt mer enn en dag pr uke. (og da ikke hele dagen som før..)

Takk og lov for middags menyen jeg satte opp forrige uke!

Denne uka ser jeg at det ikek blir så mange treningsøkter, men jeg skal ta de to planlagte og prøve få til en tredje. Det aller viktigste blir at jeg ikke skal bli irritert på meg selv for at jeg ikek får til mer enn to/tre. Det er jammen bra det også!!


Skulle gjerne sett at vekta snart tok ett realt hopp ned, jeg har jo ingen ønske om å bli her 80/79kg. Grrr... over 2 mnd nå, og det er rimelig frustrerende mildt sagt.

2 kommentarer:

  1. Eeeeeelsker mat bildene dine!!!!!!!!!
    Hva er hjertepizzaen aget av??
    Susien iker jeg ikke, men eers så alt snyyyydens ut!!!
    nam nam.....

    Synes du er så fink å variere.
    Det har så ett for å bi set samme om igjen og om igjen her...for enkehetens skyld i en hektisk hverdag.....

    Fortsett med de her bidene for jeg henter masse inspirasjon her :)

    Og du, kioene sier putseig adios..... Hadde 3 måneders platå jeg også, og herreguuud, jeg var så frustrert.......... men så...... ned igjen!!

    God onsdagskem !!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. ÅÅåh.. tuusen takk vennen. ♥

    Liker du scampi/reke?
    Liker du ris?
    Liker du soyasaus?

    Da liker du min type sushi. ;)
    Jeg liker nemlig INGEN form for rå fisk ei heller egentlig reke/scampi. Haha...
    Men dette er skikkelig digg!
    Også sånn en fryd for øyet maten jentene der nede lager. Nomm...


    Jeg er så vanvittig lite inspirert til å lage noe spes om dagen. Er helt tom, men mat spiser jeg jo selvom det ikke er hvert måltid som blir bildeverdig. Hehe...

    Nå skal jeg gå å ta meg ei skive, med leverpostei og sylteagurk, det er skjeldent det blir brød om dagen. 3-isj skiver i uka tenker jeg. Kjenner at jeg har det best med knekkebrød. Men på kvelden er det greit å spise noe som holder litt lenger, og skive gjør det.

    Hjertepizza er kun vanlig pizza. Grov bunn, div fyll i skåler også kjevler jeg bunnen og trykker ut pepperkakehjerter. Så pynter vi hver våre.
    Mine var minihjerter, ca 7cm høye. Mens sambo sine to hjerter var sikkert 20cm. :p
    Ungene elsker lage sine egne pizzaer, da spiser de det opp. ;)

    Håper virkelig det er tilfelle, for hvis jeg ikke kommer lenger ned før 1årsdagen (om 3,5mnd) så blir jeg veldig lei meg. MEN det skjer endel med cm mine om dagen, selvom magen står som en tromme pga mensen så merker jeg det godt på buksene. Og DET liker jeg!

    Onsdagsklem tilbake

    SvarSlett