Populære innlegg

lørdag 2. februar 2013

Trening

Ja da var denne uken nesten ved veis ende, og for en treningsuke det har vært!

Mandag: Tur + styrke.
Tirsdag: Bassenget med unga
Onsdag: Spinning + skirenn med unga.
Torsdag: -
Fredag: 20 min trenemølle + 70min styrke
Lørdag: Stram opp PumP. 30 min aerobic + 30min styrke.
Søndag: Da skal vi på utedag med unga, aking + ski + natursti. ☺

Meget fornøyd etter denne uken, og kan notere at i januar blei det 13 treningsøkter/dager  og så langt i februar har det blitt 2. Hvis det blir like mange økter i februar spørs det om jeg må oppjustere årsmålet mitt som er 120 økter til 150. Eller skal man ta alt som kommer over 120 som bonus og heller oppjustere neste års mål?

Jeg kommer helt sikkert til å ta en Stram opp PumP time til, men ikke dagen etter styrketrening. Så god er jeg ikke i muskelaturen ennå at to dager med styrke etter hverandre er greit.
Pr nå er det VONDT.
Smerte er litt godt vondt, men veldig slitsomt om det ender med nesten låsninger.

Oh ho well well...


Hva er din favoritt treningsform?


Jeg trenger ett hårete mål å jobbe meg mot nå, eller er en strammere kropp og velfungerende kropp godt nok mål?
Legger hodet i bløt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar