Populære innlegg

torsdag 7. februar 2013

Oii...

Snikveiing foregår daglig, og i dag fikk jeg endelig se ett nytt tall!!!

78.8. *happysmilefjes*

Ikke akkurat store nedgangen siden november, da jeg veide 82kg. Men fortsatt ned, etter å ha stått børr på 80.4-79.4 i snart 2 mnd.


Måtte det fortsette å gå nedover med vekta. Jeg orker ikke at det stopper sånn opp over flere mnd.
Hva slags endringer kan jeg gjøre?
Mindre nøtter, kanskje annahver dag istedefor hver dag (1 mellom måltid)  men siden jeg er så begrenset på hvor mye jeg inntar tviler jeg på at det er grunn god nok til at jeg har stått stille så lenge. Jaja, jeg får se. Hvis det ikke fortsetter nedover så skal jeg vurdere å sende inn mat skjema til ernæringsfysiologen og se om hun har noen innspill. :)


I dag har jeg glemt litt å spise, men drukket masse.

Frokost: Havregrøt.
Den holdt så lenge at jeg ikke rakk spise mellom før jeg spiste lunsj, men da kun 3 timer etter frokost, så litt tidligere enn om jeg hadde spist mellom. :)
Lunsj: 1 knekkebrød med skinke, ost + paprika, tomat og sukkererter attåt.
Mellom: Nøttemix
Middag: Wok.

mao 2 måltider igjen da, så får ta det ene nå. :)




Dagens middag, wok med:
Kyllingfile,
Brokkoli
Sopp
Løk
Gulrot
minimais
Vann kastanje

Ei ss ris og kikkoman på det hele. *namm*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar