Populære innlegg

torsdag 14. februar 2013

:/

Sliten, tom, litt lei og i tillegg ganske sur på vekta.

Trude var i paradis en føkkings morrakvist før vekta hoppa opp igjen til 79/80.
Gaaaaawwwd... *river seg i håret*
Noe så sinnsykt frustrerende.

Nov= 82
Des= 80
Jan=79/80
Feb=79/80

Skjer a lissom?
Skulle jeg ikke startet opp med styrketreningen?
Drikker jeg for lite vann?
Spiser jeg for mye mat?
Spiser jeg for lite mat?
Stresser jeg for mye med nedgang?


Jeg har ilagt meg ett forbud mot å veie meg på 2 uker. Dvs forrige torsdag veide jeg 78.8 og siden har det ikke anntydning til 78-tallet.
Jeg skal ikke veie meg før torsdagen til uka. *nemlig*

Jeg vil jo ned til 68/70. Hvorfor må kroppen min jobbe så iherdig imot meg?
Fornuften sier: fortsett i samme sporet, spis det du gjør og tren som du gjør. Plutselig løsner det.
Den selvdestruktive lille djevelen i meg sier: Du spiser for mye, du trener for lite, du gjør alt feil. Du kommer til å bli feit igjen!! :'(

1 kommentar:

  1. Åååh,
    Ja, det er pyyyton når det er slik.
    Tro meg jeg vet....

    Men du, det løsner til slutt....det MÅ det.....

    Sympati-klemmer tilbake til deg!!!!!!!!!!!

    Du har min dypeste medølelse....sukk.......
    Takk for besøk innom meg foresten
    :)

    SvarSlett