Populære innlegg

tirsdag 22. januar 2013

Trening update

Årets trening er i full gang.
Kjenner det er litt irriterende med den kulda som er nå, for det er helt håpløst for en astmatiker å bare tenke på å bevege seg utendørs. Cant breethe...

Men heldigvis er jeg i full sving på treningstudioet.
Zumba, styrketrening, spinning i dag corebar og svømmehall om jeg får lyst på en avveksling.
På treningsstudioet jeg er på har de både vannzumba og Aqua Energy. :D

Det er GØY å trene om dagen, bare jeg kommer meg ut av huset.

Jeg gleder meg i tillegg til at det skal bli vår/sommer så jeg kan bevege meg utomhus, på sykkel eller til fots.
Elsker å sykle ute. Og har en følelse av at ettersom jeg ikke lenger er 0,1tonn tung kommer til å få lyst til å jogge. Da er det påkrevd nye joggesko, for terreng og grusvei.

Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta frem muskel stimulatoren og begynne en litt intensiv bruk på armene mine, kanskje jeg sammen med den mega effektive styrkeøvelsen på grevinneheng kan slippe kirurgi på sikt?

Det er alltid lov å drømme!











By the way, bunn notering på vekta i dag tidlig. 79.4kg. Wee....

1 kommentar:

  1. Milde måne som du trener da......... Jeg har ingen muighet til å hive meg på den der jeg... Jeg har null energi, og mye verking i kroppen, så jeg har en del utfordringer der. Reumatisme setter litt kjepper i hjulene.
    Samtidig så er jeg lat, vedig lat....huff..... Jeg blir nok aldrig en av de som ELSKER å trene.

    Selv om jeg også synes det er godt når jeg først er i gang altså.

    Kjempemasse fine matbilder her....liker veldig godt!!!

    Grattis med bunn notering..... Enda kommer du til å gå masse ned.......så flink du er med trening og mat så tror jeg nok det.

    Kjempeflinka.
    <3

    SvarSlett