Populære innlegg

søndag 20. januar 2013

Søndagsfrokost...


Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

  1. Hehe. Nei det var ikke lett å se kanskje.
    Så lat at jeg ikke orker skrive så mye på mobilen når jeg blogger med den. Det er noe så enkelt som havregrøt med tørkede aprikoser og rosiner til søtning. Knalldigg!
    Også holder det så lenge i magen i forhold til knekkebrød etc.

    Ikke klarte jeg spise hele porsjonen min heller, og nå målte jeg opp i dl mål (som Gjøvik ønsker vi skal gjøre) for å se hvor mye jeg spiste.
    Jeg klarte 1,5dl, mens frokost, lunsj + middag burde ligge på 2-2,5dl.
    Her måles det ikke i kcal eller gram =)

    SvarSlett
  2. Hehe jeg så det var havregrøt:)
    Det er godt.
    Jeg greier 1 til 2.5 dl alt etter som om det er frokost eller middag....

    Her måles også denne typen mat i dl. Aldrig mer enn 2.5 dl suppe, gryter, grøter, salater ol.

    Kun anna mat jeg mler i gr og kcal, synes det er vanskeig å måle kjøtkaker med saus og grønnsaker i dl, eller pizza, eller kylling, eller pannekaker, osv..... hehe.....

    SvarSlett