Populære innlegg

torsdag 24. januar 2013

Snikinnlegg fra jobb...

Ja nå føler jeg virkelig at jeg sniker meg til ting jeg ikke skal.
Utenfor døra mi sitter lederen min og jobber, det er dugnad i tjenesten om dagen og jeg burde vært der ute. Men nå sitter jeg og spiser mellom måltidet mitt så her skal jeg sitte til jeg er ferdig med det. Nemlig!
Huff, jeg burde kanskje fortalt henne om hva jeg har gått igjennom, så hadde jeg sikkert fått slækk så jeg kunne hatt bedre samvittighet her jeg sitter.
Oh well, thats not the case.

I går kom ulvehungeren over meg.
Mentalt spiste jeg en hest!
Jeg blir sånn når jeg har trent hardt, og to dager på rad gir meg iallefall denne hungeren.
Tirsdagen trente jeg corebar HIT og i går spinning. Love!

Matinntaket i går så slik ut:

1: Knekkebrød med makrell + cc + tomater og en liten kyllingfile bit.
2: Liten burk kyllingsalat
3: Liiten neve nøtter + tørkede frukter.
4: Skyr sitron
5: Kokt egg + litt nøttemix i bilen på tur hjem fra trening
6: Stekte grønnsaker + kyllingfile med soyasaus
7: 1/2 appelsin

2,5 liter vann (omg, jeg drakk som en helt i går)
2 x kaffe med liten skvett melk
1 x tea.

Kjenner jeg er meget fornøyd og har bedre følelse i kroppen de dagene jeg ikke spiser så mye knekkebrød/brødskive. Dog akk så enkelt og praktisk det er å kunne fortære slike saker.
Maten er jo laget på 1-2-3 i forhold til slike jeg holder på med salat mekking, egg koking osv
Men det er verdt det da, å avspassere de 15 min det tar å forbrede dette på morrakvisten.

Ha en strålende dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar