Populære innlegg

søndag 10. mars 2013

Søndag = hviledag?

Neida. Søndag er en ypperlig treningsdag!
Enten det er ut på tur med familien, alene på tur, med venninner på tur eller som i dag rett på trenine gsstudio etter nattevakt. ☺


Jeg er bare så utrolig taknemlig for at
* Jeg har en kropp som stort sett lystrer når jeg sier hopp.
* Jeg har en sterk vilje, som har gjort at jeg har kommet så godt igang med trening.
* Jeg kjenner at kropp og sinn henger sammen og spiller på lag 95% av tiden.
* Jeg er frisk!
* Jeg har fått muligheten til å nyte livet i ett annet perspektiv enn tidligere.
* Jeg har evnen til å se noe positivt i alt.
* Jeg klarer ta det til meg når det er noe som er positivt, og når noen sier noe positivt til meg.


Ha en super søndag :)
Her skinner sola i vinduskarmen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar