Populære innlegg

fredag 19. oktober 2012

Veiing, 20 uker post op.

Ja, da er det 20 uker siden operasjonen min.
Gjerne skulle jeg meddelt at vekta viste -20kg siden op. men det gjør den ikke, ikke totalt med de to ukene før engang. MEN den viser totalt ned 19.8kg siden starten i mai, og det er jo slettes ikke langt unna 20kg. Hehe. 

Fy flate, det er så mye lettere allting! 
Både pga vekt tapet og pga treningen jeg har foretatt meg, spesielt i august/september og oktober. 
Denne gangen kjennes det virkelig ut som om jeg forblir treningsstudiokunde, 4 ever! 
Og det er så deilig å reise dit å trene. ♥ 
Faktisk så føler jeg meg i så god form nå at jeg tok meg en joggetur på tirsdagen. 
Aoutch... DET skulle jeg ikke gjort, jeg har hatt sinnsykt vondt i lårmusklene + leggmusklene etter det. Ennå svir det å gå ned eller opp trapper.
MEN bank i bordet, jeg ikke hatt vondt i knærne!! 
Jeg har jo noen leddbånd og en eller annen sjuke i knærne mine, så så fort jeg har prøvd meg på slike joggestunt tidligere så har jeg fått så mye smerter at jeg har slitt med å gå i flere dager etterpå. (+ irritert på meg beinhinnebetennelse) 
Men nå er det altså bare muskulært i legg og lår. Herlig!
Jeg var faktisk på Zumba dagen etterpå, noe mer stiv, men deltok på alt av hopp og sprett "with flawor". 
Og i går bar det til svømmehallen og vann aerobic. Knall! 


GOD HELG! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar