Populære innlegg

mandag 27. august 2012

Mandagstrim.

Jepp, siden jeg meldte meg inn på treningsstudio 1.august har det blitt mandags Zumbaaa på meg. 
Bare en mandag jeg ikke har fått det til denne mnd, og det var forrige uke. Da lå jeg med 39.5 i feber og sov søte feberdrømmer. :p 
Men det var deilig å trene i dag!
Trur til og med ikke at jeg skal bli støl denne gangen, det begynner å gå seg til. =) 
Pokker at det ikke er plass på morgendagens Zumba også, hadde vært klar for nok en time jeg nå kjenner jeg.

I dag har jeg spist: 

F: 1 havreknekkebrød med makrell i tomat + cottage cheese
M: Banan.
L: 2 knekkebrød med hvitost
M: Fruktsmoothie.
M: Hjemmelaget pytt i panne med egg attåt. 
K: Nektarin + youghurt.

Og nå skal jeg bælme 4dl vann, for da kommer jeg opp på 2,5liter med det + 1kaffe kopp i dag. 

Jeg spiser ennå ikke brød, og savner det virkelig ikke. DET i seg selv er en sensasjon, og jeg har jo sagt så mye at jeg ikke ville holdt ut på lavkarbo pga brødmangel og fruktmangel. Men her sitter jeg nå, og har knapt spist ei skive siden starten på mai. Sprøtt!

I går var jeg skikkelig skikkelig fysen på noe godt. Så jeg tok bakekakao, kokte opp i laktoseredusert melk og litt søtning. Namm... 
Men reaksjonen etterpå var ikke mye namm. Jeg blei så ufattelig dårlig i magen. Ja, den praktisk talt kokte kjentes det ut som. Lufta fløy rundt i tarmene/magen. Auuu... Og etter ca 30min med løping på toalettet og svette/fryse om hverandre sovnet jeg før barnetv og sov til i dag. Hm.. Det der kunne minne om dumping, but why? :S
Beats me... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar