Populære innlegg

fredag 24. august 2012

Hverdagen, trim og sånt...



Ja det er i aller høyeste grad hverdagen igjen. 
Herlig med hverdag!
Og snart høst, herlige høst!! 
Allting går mye lettere når det er rutine på ting syns jeg. 
Stå opp, piller, frokost.
Levere unga. 
Jobb. 
Mellom.
Jobb. 
Lunsj.
Jobb.
Mellom. 
Jobb. 
Hjem og lage middag/spise.
Trening/husarbeid.
kvelds.
Husarbeid/trening/tv/pc tid.
Natt. 

Det jeg henger litt bakpå med er å drikke nok vann. Jeg har lett for å ta både 1-2 og 3 kaffekopper på jobben og da orker jeg jo ikke å drikke vann OGSÅ. 
Men flyg rundt med vannflaska hele tiden, så noe får jeg da i meg.. =) 

Trening ja.. 
Jeg er meldt inn på treningsstudio og har trent Zuuumbaa noen ganger. Det er så gøy! 
Jeg svetter oppover, og det er så deilig å bli sååå sliten. =D 
Dog den siste 1,5 uka har nakken låst seg fullstendig og det stråler smerte utover i armen. :(
Orker bare gåtur så lenge nakken er sånn, ikke akkurat shakemodus nei. 
Veit ikke hva jeg skal foreta meg i forhold til den, det er så smertefult! 
Ringte til Gjøvik, med spørsmål omm jeg kunne få lov til å prøve voltarol (som så utrolig mange skryter av) men neida, det må jeg ikke finne på med min ferske minimage. :( 
Med manglende tro på fysioterapaut så går jeg her da, og har grisevondt. :( 
Har faktisk vært så uskikkelig å smurt på bittelitt ibux gel som jeg hadde liggende. Men veit ikke om jeg syns det hadde noen effekt akkurat.

Mer oppmuntrende:

Vært på vekta i dag! 
OMG, what happend lissom... 
88,7 var den jo 2-3 uker. Så forrige uke dumpet den ned til 88.2. 
Forventet intet i dag, men jaggu! 

87.2kg gitt. Weee... 
Totalt 15.8kg nå. Veldig kjekt å skulle rapportere inn til 3mnd rapporten seinere i dag. =D 

Livet smiler, selvom økonomien er rævva og nakke/skulder verker som besatt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar