Populære innlegg

lørdag 4. august 2012

Kort etter ferie rapport...

I dag blei susa veid "inn" etter ferien, og vekta stoppet denne gangen på utrolige 88.7kg!!!
Weeee!!!
Ned i vekt i sommerferien!! 
Og det har ikke vært en sommerferie fri for kos, neida. Det er jo ulempen og fordelen ved å ta sleeve vs bypass, man tåler ALT.
Men siden det er nedgang så har jeg jo gjort masse riktig også.... 

Jeg har jo vært veldig aktiv. 
Jeg har spist alle mine måltider, iallefall 5-6 pr dag. 
Jeg har hatt med meg knekkebrød og makrell i tomat + cottagecheese hele ferien så noe bra har jeg jo gjort. 
Mengde mat begrenser seg jo også veldig, selvom jeg nok klarer det som har vært målet etter operasjonen. (dvs 1-1,5dl mellom måltid og 2-2,5dl hovedmåltid). 

I tillegg har jeg nå meldt meg inn på treningsstudio (oppstart mandag). 
Og gleder meg til de starter opp igjen med vann zumba etter ferien! Det blir utrolig spennende å prøve!! 

Masse å glede meg til, og masse å se frem til utover høsten. 

Masse deilige følelser ♥

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Du verden som du raser ned da :)
    Det ser jo ut til at dette går kjempebra.

    Snart er du normavektig, og det er deilig.

    Ja det er en utfordring å tåle alt.
    OG det er jo nettopp det med sleeve.

    Men jeg er jo gbp opperert, men dumper fortvit lite.
    Skule ønskejeg ble kaninsyk av en sjokoladebit, eler en bolle, men nei da.

    Eler, jeg får hjertebank og blir kvalm av for mye for fort.
    Men ikke ille nok til at jeg er fink nok til å takke nei.

    Bakverk er vel min store last.....sukk......

    Nåvel, i det gjevne er det sunn og grei mat, itt utskeielser må man unne seg.

    Synes dette med mengde også er så rart.
    Noen ganger kan jeg spise 1 og 1/2 stykke pizza fra kroa eller hjemmeaget, mens andre ganger så er 60 gr kylingfillet, 1 ss brokkolimos nok til at jeg er sååå mett.
    Rare greier......
    På resturant er det ikke noe problem å spise sopass at ingen stusser over det som igger igjen på fatet.....rare greier.....

    Men, jeg er såååå glad for valget jeg har tatt.

    Klem!!

    SvarSlett