Populære innlegg

mandag 13. mai 2013

Måtte bare....

...hoppe på vekta i dag og.
Jeg har ikke spist så mye mindre enn jeg skal nå mens jeg har vært syk. Men mengden pr måltid har nok blitt litt mindre, da aktivitetsnivået har vært på null.

I går, veide jeg jo 78,7 (var det ikke?)
Og i dag ( etter frokost, kaffe, 1/2 liter vann veide jeg utrolige 77,6. Først stoppet vekta på 77,3 ( i tre veiinger) men jeg måtte jo dokumentere og da gjorde den ett hopp på 300gram.
Jaja.

Det er utrolig kjipt å være syk, men hvis dette er bivirkninga så skal jeg ikke være lei meg for den.
Må prøve å ikke bli helt fiksert på veiing nå da
:$

2 kommentarer:

  1. wooooooooooooww
    Se der ja..... da beveger det seg igjen!! og dette tallet er fabelaktig!!!

    77 kilo, Fy søren!!!

    Håper inderlig formen din kommer seg snart. Tungt å gå slik, tross greie bivirkninger...lol.....

    god bedring kjære deg.

    PS: Tuusen takk for gode ord inne hos meg!!

    SvarSlett
  2. Ja dette tallet foraktes ikke. ;)
    Jeg håper inderlig at det beveger seg, for å forbli borte.

    MEN så kommer tankene om hvorfor går jeg ned i vekt nå, nå som jeg ikke trener? Nå som jeg er helt i ro og nesten ikke beveger annet enn fingrene?
    Kjenner jeg blir veldig tankefull av dette. Men gleden over å se dette tallet er iallefall stor!! :D

    SvarSlett