Populære innlegg

søndag 9. desember 2012

7 mnd siden "start"

 Og ned 22.6kg! 
Dvs på fredagen veide jeg 80.4kg, målet i år er å lande på 80, så jeg er nesten i mål.
Weee... 

☺☺☺ BMI = 27.83. ☺☺☺

Ååå.. Det er så himmelsk å se at det går nedover! Etter en mnd med bursdagsfeiringer, ekstra jobbing, stress, fest, julebord og variert treningsinnsats (denne uka har jeg faktisk ikke trent. :s ) så ender jeg likevel å gå ned! 
Jeg ser på noen forum at folk der har fykt ned 50kg på 6mnd, oioi oi... 
Jaja, jeg hadde jo ikke så mye å gå ned heller. 
Hadde jeg startet på maxvekta så (124kg) men siden jeg hadde vært "flink" å holde den aller værste/ekstreme fedmen unna så har jeg jo ikke så mange kg å miste nå. 

Grunnen til min operasjon er jo utelukkende for å komme lenger ned enn hva jeg har klart slanke meg på egenhånd (81kg...) OG aller mest klare å bli der nede! 
Det gjenstår jo å se, når det har gått noen år, fungere operasjonen ennå? 
Har kroppen stabilisert seg der nede? 

Jeg kjenner iallefall på nå, mens den ekstremt dårlige råden herjer at den økonomiske utgiften ved dette gjør at jeg skal kjempe ekstra hardt iallefall. Jeg SKAL klare bli der nede jeg.
Hovedmålet (i mai?) Er å veie under 72kg. Realistisk? 
80.4kg-72= 8.4kg på ca 5 mnd.
Om det ikke stopper fullstendig opp så skal jeg klare nå det målet. ☺
Noe mer ned enn 68kg vil jeg ikke, da er det ingenting igjen av meg og jeg er redd jeg vil se litt syk ut. 
Mange mener jo allerede at jeg er der jeg burde holde meg. De om det. For kropp (astma/knær osv) så er det nok godt å bli ennå mindre enn nå ja. 



Ønsker deg en fin førjulstid. ♥  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar